سفر به اروپا


برای اطلاع از آخرین تور ها مشخصات خود و خودروی خود را به شماره 09192160060 sms نمایید.
آخرین اخبار گروه

برگشت   سایت تخصصی دودیفرانسیل ها، تورهای گردشگری و ورزشی > انجمن پاترولی ها > نگهداری از پاترول و مسائل آن

توجه

پاسخ
قدیمی ۲۴-۰۶-۱۳۹۲, ۲۱:۱۷   #1
p_mammad
عضو سایت
 
آواتار p_mammad
 
تاریخ عضویت: دي ۱۳۹۱
موقعیت: tabriz
ارسالها: 68
تشکر: 157
تشکر شده 285 بار در 67 پست
پیشفرض فنر پاترول

با سلام خدمت همه دوستان عزیز
سوال داشتم در مورد فنر پاترول این که فنر خود پاترول خوبه یا پارابولیک ؟ (البته به گفته دوستان هم که تو بعضی پستها گفتن که فنر پارابولیک خطر داره تو کوه و... گذشته از عدم راحتی ماشین یعنی فرقی نداره که ماشین نرم باشه یا نه چون کار ما جوریه که تقریبا مسیرهایی که میریم خیلی افرودی هستش ) و اینکه اگر فنر رو 9 لایه بکنم چه جوری میشه؟ می خواستم از دوستان خواهش کنم راهنمایی بکنند . راستی پاترول من 4 دره.

آخرین ویرایش توسط p_mammad در تاریخ ۲۴-۰۶-۱۳۹۲ انجام شده است.
p_mammad آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 7 تشکر کرده اند از شما p_mammad برای ارسال این پست سودمند:
Artavil offroad (۲۴-۰۶-۱۳۹۲), Farzin Power (۲۶-۰۶-۱۳۹۲), mehdimsh (۸-۰۷-۱۳۹۲), morteza-sh (۱۷-۰۷-۱۳۹۲), sajjad (۱-۰۷-۱۳۹۲), secretboy66 (۲۶-۰۶-۱۳۹۲), volcano (۲۴-۰۶-۱۳۹۲)
قدیمی ۲۴-۰۶-۱۳۹۲, ۲۱:۴۴   #2
farzin1
عضو سایت
 
آواتار farzin1
 
تاریخ عضویت: آذر ۱۳۸۹
موقعیت: تهران
ارسالها: 733
تشکر: 538
تشکر شده 2,012 بار در 577 پست
پیشفرض

برای 2 در پارابولیک انداختم، جلو خوب بالا اومده بود و عقب بدجور پایین بود، یعنی 2 نفر مینشستن، بدجور میشد.
یکی دیگه از دوستان دقیفا برعکس این براش پیش اومده بود.
یک نفر دیگه هم کاملا راضی بود و میگفت خیلی نرم شده.
یکنواختی تولید ،حتی توی تولیدات ی کارخونه هم وجود نداره بیشتر به شانس و فولادی که اون روز به دست کارخونه رسیده بستگی داره و نمیشه ی نظر قطعی داد.
برای من زیاد نرم نشده بود ،حتی کمکفنر گازی هم انداختم آنچنان بهتر نشد(از کمکای سایت نبود)
بنظر من اگه سالم و سرحالن دست بهشون نزنین
__________________
Jeep on ********
www.4wd.name
PATROLBAZ
farzin1 آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 8 تشکر کرده اند از شما farzin1 برای ارسال این پست سودمند:
Artavil offroad (۲۴-۰۶-۱۳۹۲), Farzin Power (۲۶-۰۶-۱۳۹۲), kiani (۱-۰۷-۱۳۹۲), mehdi-sh (۹-۰۷-۱۳۹۲), morteza-sh (۱۷-۰۷-۱۳۹۲), p_mammad (۲۴-۰۶-۱۳۹۲), sajjad (۱-۰۷-۱۳۹۲), secretboy66 (۲۶-۰۶-۱۳۹۲)
قدیمی ۲۴-۰۶-۱۳۹۲, ۲۲:۱۶   #3
p_mammad
عضو سایت
 
آواتار p_mammad
 
تاریخ عضویت: دي ۱۳۹۱
موقعیت: tabriz
ارسالها: 68
تشکر: 157
تشکر شده 285 بار در 67 پست
پیشفرض

با تشکر farzin1 . فنرهای عقب یه طرف 2 تا شمش شکسته یه طرف هم یه دونه اش . حالا موندم بدم تعمیر یا پارابولیک یا نه کلا 1 لایه اضافه کنم البته گفتم کارم یه جوریه که اکثرا کوه و دشتم
p_mammad آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 5 تشکر کرده اند از شما p_mammad برای ارسال این پست سودمند:
Artavil offroad (۲۴-۰۶-۱۳۹۲), Farzin Power (۲۶-۰۶-۱۳۹۲), mehdi-sh (۹-۰۷-۱۳۹۲), sajjad (۱-۰۷-۱۳۹۲), secretboy66 (۲۶-۰۶-۱۳۹۲)
قدیمی ۲۴-۰۶-۱۳۹۲, ۲۲:۴۰   #4
Artavil offroad
مدیر انجمن
 
آواتار Artavil offroad
 
تاریخ عضویت: ارديبهشت ۱۳۹۱
موقعیت: Artavil
ارسالها: 4,110
تشکر: 25,563
تشکر شده 24,283 بار در 4,161 پست
Artavil offroad ارسال پیام توسط یاهو به
پیشفرض

من خودم اگه همین الآن برای بار چندینم پاترول بگیرم و مصرف ترکیبی داشته باشم

بازم فنرهاشو همون استاندارد کارخونه میکنم ولاغیر!

تا بحال هم چند بار فنر پارابولیک زیر ماشین خریداری شدم بوده ولی با گرفتن تفاوت با فنر های پاترول های دیگه عوض کردم!
__________________
تا این لحظه خبری از تاپیک بخاری درجا نشده...
Artavil offroad آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 9 تشکر کرده اند از شما Artavil offroad برای ارسال این پست سودمند:
Farzin Power (۲۶-۰۶-۱۳۹۲), mehdi-sh (۹-۰۷-۱۳۹۲), mehdimsh (۸-۰۷-۱۳۹۲), morteza-sh (۱۷-۰۷-۱۳۹۲), patrol4x4 (۲۵-۰۶-۱۳۹۲), p_mammad (۲۴-۰۶-۱۳۹۲), sajjad (۱-۰۷-۱۳۹۲), secretboy66 (۲۶-۰۶-۱۳۹۲), tronica (۱۸-۰۷-۱۳۹۲)
قدیمی ۲۴-۰۶-۱۳۹۲, ۲۳:۰۶   #5
p_mammad
عضو سایت
 
آواتار p_mammad
 
تاریخ عضویت: دي ۱۳۹۱
موقعیت: tabriz
ارسالها: 68
تشکر: 157
تشکر شده 285 بار در 67 پست
پیشفرض

نقل قول:
ارسالی توسط Artavil offroad مشاهده موضوع
من خودم اگه همین الآن برای بار چندینم پاترول بگیرم و مصرف ترکیبی داشته باشم

بازم فنرهاشو همون استاندارد کارخونه میکنم ولاغیر!

تا بحال هم چند بار فنر پارابولیک زیر ماشین خریداری شدم بوده ولی با گرفتن تفاوت با فنر های پاترول های دیگه عوض کردم!
یاشا Artavil offroad . آقا مصطفی به نظر شما اگه 1 لایه به فنرها اضافه کنم خوبه یا نه؟ راستی 5شنبه بردم تعمیرگاه می گفت فنر نو دارم دستی 110 میداد به عبارتی واسه عقب ماشین 220 . به نظر شما قیمت خوبه ؟
p_mammad آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 6 تشکر کرده اند از شما p_mammad برای ارسال این پست سودمند:
Artavil offroad (۲۴-۰۶-۱۳۹۲), Farzin Power (۲۶-۰۶-۱۳۹۲), mehdi-sh (۹-۰۷-۱۳۹۲), sajjad (۱-۰۷-۱۳۹۲), secretboy66 (۲۶-۰۶-۱۳۹۲), tronica (۱۸-۰۷-۱۳۹۲)
قدیمی ۲۴-۰۶-۱۳۹۲, ۲۳:۳۶   #6
Artavil offroad
مدیر انجمن
 
آواتار Artavil offroad
 
تاریخ عضویت: ارديبهشت ۱۳۹۱
موقعیت: Artavil
ارسالها: 4,110
تشکر: 25,563
تشکر شده 24,283 بار در 4,161 پست
Artavil offroad ارسال پیام توسط یاهو به
پیشفرض

نقل قول:
ارسالی توسط p_mammad مشاهده موضوع
یاشا Artavil offroad . آقا مصطفی به نظر شما اگه 1 لایه به فنرها اضافه کنم خوبه یا نه؟ راستی 5شنبه بردم تعمیرگاه می گفت فنر نو دارم دستی 110 میداد به عبارتی واسه عقب ماشین 220 . به نظر شما قیمت خوبه ؟

اگه فنرها اصلی و دست نخورده باشن جلو که اصلا نمیخواد ولی اگه مخزن گاز پشتش بور

یه لایه برای عقبی ها اضافه کن

دادا من قیمت دقیق الآن ندارم ولی اگه با بادگیری و سرویس جلو و عقب و تعویض عقب ها باشه 20 کم کنی بقیمته شهرستان میوفته

برای دست فنر برو گاراژ مرندی پیش بهرام و جلوتر مهدی بهشون بگو منو مصطفی از اردبیل فرستاده و دست فنر

میخوام و از هردوتاشونم یه قیمت روز بگیر
__________________
تا این لحظه خبری از تاپیک بخاری درجا نشده...
Artavil offroad آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 7 تشکر کرده اند از شما Artavil offroad برای ارسال این پست سودمند:
Farzin Power (۲۶-۰۶-۱۳۹۲), jeri (۲۵-۰۶-۱۳۹۲), mehdi-sh (۹-۰۷-۱۳۹۲), morteza-sh (۱۷-۰۷-۱۳۹۲), p_mammad (۲۵-۰۶-۱۳۹۲), sajjad (۱-۰۷-۱۳۹۲), secretboy66 (۲۶-۰۶-۱۳۹۲)
قدیمی ۲۵-۰۶-۱۳۹۲, ۲۰:۳۵   #7
p_mammad
عضو سایت
 
آواتار p_mammad
 
تاریخ عضویت: دي ۱۳۹۱
موقعیت: tabriz
ارسالها: 68
تشکر: 157
تشکر شده 285 بار در 67 پست
پیشفرض

نقل قول:
ارسالی توسط artavil offroad مشاهده موضوع
اگه فنرها اصلی و دست نخورده باشن جلو که اصلا نمیخواد ولی اگه مخزن گاز پشتش بور

یه لایه برای عقبی ها اضافه کن

دادا من قیمت دقیق الآن ندارم ولی اگه با بادگیری و سرویس جلو و عقب و تعویض عقب ها باشه 20 کم کنی بقیمته شهرستان میوفته

برای دست فنر برو گاراژ مرندی پیش بهرام و جلوتر مهدی بهشون بگو منو مصطفی از اردبیل فرستاده و دست فنر

میخوام و از هردوتاشونم یه قیمت روز بگیر

یاشا داداش . حتما میرم . راستی چشمتون روز بد نبینه . دیروز بلبرینگ جلو صدا میداد چون کار زیاد داشتم نتونستم مکانیک برم . امروز هم کلا یادم رفت . راه افتادیم رفتیم سمت عجبشیر یه کم مونده به عجبشیر رفتیم بی راهه البته پی کارمون از بخت بد شاید هم خوب یه دفعه ای ماشین کشید سمت شاگرد وایساد . پیش خودم گفتم شاید لنت ترمز لاستیکو باز کردم دیدم نه لنت سالمه درست عمل میکنه گفتم حتما بلبرینگه به فنا رفته شانس ما 45 دقیقه که اونجا بودیم دریغ از آدمیزاد . با هزار بدبختی اروم آروم ماشینو بردیم عجبشیر پیش یه مکانیک باز کرد دیدیم بله بلبرینگه ، آقا تو اون شهر متاسفانه 1 نفر هم لوازم پاترول نمیفروخت . یه دوستی دارم تو مراغه زنگ زدم بهش دستش درد نکنه از اونجا لوازم گرفت واسمون فرستاد تا ساعت 5 حل شد . خلاصه امروزمون علافی بود . ببخشد خیلی زیاد شد.
p_mammad آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 7 تشکر کرده اند از شما p_mammad برای ارسال این پست سودمند:
Artavil offroad (۲۵-۰۶-۱۳۹۲), Farzin Power (۲۶-۰۶-۱۳۹۲), mehdi-sh (۹-۰۷-۱۳۹۲), morteza-sh (۱۷-۰۷-۱۳۹۲), sajjad (۱-۰۷-۱۳۹۲), secretboy66 (۲۶-۰۶-۱۳۹۲), tronica (۱۸-۰۷-۱۳۹۲)
قدیمی ۲۶-۰۶-۱۳۹۲, ۰۰:۰۱   #8
Lord of Road
عضو سایت
 
آواتار Lord of Road
 
تاریخ عضویت: بهمن ۱۳۹۱
موقعیت: tehran
ارسالها: 758
تشکر: 1,725
تشکر شده 4,341 بار در 759 پست
پیشفرض

منم در حال حاضر محل کارم 5 کیلومتر خاکی کوهستانیه بدیه؛ یه ماه اول 5 لایه فنر شیکوندم؛ رفتم شوش بگیرم که شانسی دو دست فنر استوک ولی بکر و دست نخورده گیرم اومد که مال عقب بود و خریدم 200 تومن. از اونجا که همه کارامو خودم انجام میدم حتی تعمیر موتور، فنرهارم بستم دیدم ارتفاع عقب از جلو خیلی بیشتر شده، تازه گندش در اومد که فنر وانت پاترول بوده که شم*** یه مقدار از مال پاترول زخیم تره؛ منم دو لا ازش کم کردم هنوز بلند تر از جلو بود، یکی از کوچیکترین لایه های فنر قبلی هارو بر عکس گذاشتم بین فنر و دف، فاصله بینش رو هم با تیوب پر کردم که ن***ه و الان نزدیکه 3ماهه که خاکیو با دنده 4 میرم و از نرمی بچم لذت میبرم و آخ هم نگفته... عالی شده...!

راستی دوستان فنر قبلی یام اضافه مونده، زیادم هست، اگه کسی در حد یکی دو لایه شیکونده بود، بیاد ورداره بره، پولی یم نیست مجانیه...
Lord of Road آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 10 تشکر کرده اند از شما Lord of Road برای ارسال این پست سودمند:
Artavil offroad (۲۶-۰۶-۱۳۹۲), Farzin Power (۲۶-۰۶-۱۳۹۲), kamyar_d (۲۶-۰۶-۱۳۹۲), mehdi-sh (۹-۰۷-۱۳۹۲), mordabesayeha (۲۶-۰۶-۱۳۹۲), morteza-sh (۲۶-۰۶-۱۳۹۲), p_mammad (۲۶-۰۶-۱۳۹۲), sajjad (۱-۰۷-۱۳۹۲), secretboy66 (۲۶-۰۶-۱۳۹۲), کاربر اخراج شده (۱۰-۱۱-۱۳۹۲)
قدیمی ۲۶-۰۶-۱۳۹۲, ۱۹:۳۶   #9
p_mammad
عضو سایت
 
آواتار p_mammad
 
تاریخ عضویت: دي ۱۳۹۱
موقعیت: tabriz
ارسالها: 68
تشکر: 157
تشکر شده 285 بار در 67 پست
پیشفرض

نقل قول:
ارسالی توسط Lord of Road مشاهده موضوع
منم در حال حاضر محل کارم 5 کیلومتر خاکی کوهستانیه بدیه؛ یه ماه اول 5 لایه فنر شیکوندم؛ رفتم شوش بگیرم که شانسی دو دست فنر استوک ولی بکر و دست نخورده گیرم اومد که مال عقب بود و خریدم 200 تومن. از اونجا که همه کارامو خودم انجام میدم حتی تعمیر موتور، فنرهارم بستم دیدم ارتفاع عقب از جلو خیلی بیشتر شده، تازه گندش در اومد که فنر وانت پاترول بوده که شم*** یه مقدار از مال پاترول زخیم تره؛ منم دو لا ازش کم کردم هنوز بلند تر از جلو بود، یکی از کوچیکترین لایه های فنر قبلی هارو بر عکس گذاشتم بین فنر و دف، فاصله بینش رو هم با تیوب پر کردم که ن***ه و الان نزدیکه 3ماهه که خاکیو با دنده 4 میرم و از نرمی بچم لذت میبرم و آخ هم نگفته... عالی شده...!

راستی دوستان فنر قبلی یام اضافه مونده، زیادم هست، اگه کسی در حد یکی دو لایه شیکونده بود، بیاد ورداره بره، پولی یم نیست مجانیه...

قربون بچه های با صفا . میبخشید یه کم گیج شدم در مورد اون لایه کوچیکی که بر عکس گذاشتین چه جوری بوده اگه عکس داشته باشین که خیلی عالی میشه.
p_mammad آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 7 تشکر کرده اند از شما p_mammad برای ارسال این پست سودمند:
Artavil offroad (۲۶-۰۶-۱۳۹۲), Farzin Power (۲۸-۰۶-۱۳۹۲), kamyar_d (۲۶-۰۶-۱۳۹۲), mehdi-sh (۹-۰۷-۱۳۹۲), sajjad (۱-۰۷-۱۳۹۲), secretboy66 (۲۸-۰۶-۱۳۹۲), tronica (۱۸-۰۷-۱۳۹۲)
قدیمی ۲۶-۰۶-۱۳۹۲, ۲۲:۱۲   #10
Artavil offroad
مدیر انجمن
 
آواتار Artavil offroad
 
تاریخ عضویت: ارديبهشت ۱۳۹۱
موقعیت: Artavil
ارسالها: 4,110
تشکر: 25,563
تشکر شده 24,283 بار در 4,161 پست
Artavil offroad ارسال پیام توسط یاهو به
پیشفرض

دادا درسته شما با اضافه کردن یه لایه بالای شاهفنر بین فنر و دفر ارتفاع ماشین رو پایین آوردین اما چون این گذاشتن برعکس فنر

باعث ایجاد فشار در 2 سر اون میشه و این فشار مستقیما بر لایهء پایینی وارد میشه در کورس های بالا میتونه باعث شکستگی

شاهفر بشه من پیشنهاد میکنم یه تیکه آهن معمولی خیلی کوتاه ولی قطور که هم اندازهء یاتاق فنر(دایاق فنر در زیر دفر)باشه

سوراخ کنین و با پیچ سیندرابلت بلندتر ببنین که اصولی و ایمنتر بشه
__________________
تا این لحظه خبری از تاپیک بخاری درجا نشده...
Artavil offroad آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 8 تشکر کرده اند از شما Artavil offroad برای ارسال این پست سودمند:
Farzin Power (۲۸-۰۶-۱۳۹۲), Lord of Road (۳۱-۰۶-۱۳۹۲), mehdi-sh (۹-۰۷-۱۳۹۲), mehdimsh (۸-۰۷-۱۳۹۲), morteza-sh (۱۷-۰۷-۱۳۹۲), sajjad (۱-۰۷-۱۳۹۲), secretboy66 (۲۸-۰۶-۱۳۹۲), tronica (۱۸-۰۷-۱۳۹۲)
پاسخ

کلیدواژه
فنر

امکانات
حالات نمایش

قوانین ارسال
نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
نمی توانید نوشته خود را ویرایش کنید

BB code فعال
Smilies فعال
[IMG] فعال
HTML غیرفعال
Forum Jump




ساعت: ۱۹:۲۸ بوقت GMT +3.5

Powered by: vBulletin Version 3.8.7
Copyright © 2000-2006 Jelsoft Enterprises Ltd.

vBFarsi Language Pack Version 4.0 beta1