سفر به اروپا


برای اطلاع از آخرین تور ها مشخصات خود و خودروی خود را به شماره 09192160060 sms نمایید.
آخرین اخبار گروه

برگشت   سایت تخصصی دودیفرانسیل ها، تورهای گردشگری و ورزشی > خودروهای 4.4 دیگر در ایران > خانواده جیپ

توجه

پاسخ
قدیمی ۳۱-۰۶-۱۳۹۱, ۱۶:۵۷   #141
omid_d2
عضو سایت
 
آواتار omid_d2
 
تاریخ عضویت: تير ۱۳۹۱
موقعیت: gilan
ارسالها: 1,384
تشکر: 6,397
تشکر شده 9,522 بار در 1,388 پست
پیشفرض

سلام دوستان
ممنون از نظراتتون اقا ناصر اقا امیر رضا و.....
وقتی یه هفته با بد شانسی شروع بشه تا اخرش همین جوری بد شاننسی میاری
قبل مسابقه به همه گفتم شانس نمی خوام ولی بد شانسی نیارم مقام میارم
حالا شما ببینین چنتا بد شانسی اوردم
تا دیروز ماشینم هیچ موردی نداشت
امروز صبح ساعت 7 که روشن کردم دنده ها بعد 2 کیلومتر قاطی کردن موتور شروع به دود کردن شدید کرد
همین جوری رفتیم تا لاهیجان
اونجا با چن تا از دوستان شروع کردیم به باز کردن دسته دنده 2 ساعت ور رفتیم تا درست شد
قبلش که فکر میکردم دیگه درست نمیشه رفته بودم انصراف داده بودم دوباره رفتم پس گرفتم بعد روشن کردمش دیدم 3 کار میکنه و پلاتین خال زده
دوباره رفتم گفتم اسممو بخونین اخر از همه
پلاتینو عوض کردم و بلاخره شرکت کردم دودوره پیستو با یه تایمه فوق الاده داشتم تموم میکردم که 10 متری خط پایان (بدون بزرگنمایی)واقعا 10 متری خط پایان بخاطر در اومدن اسنورکل بخاطر برخورد با زمین تو مسیر اب وارد کاربراتور شد وماشینم خاموش شد فقط 10 متر مونده بود اقای روشن و ناصر جان شاهدن
خیلی اعصابم داغونه بعدن براتون عکس ها رو میزارم
__________________
ای کاش زندگی هم کمک داشت
ای کاش همه به حقشون برسن
ای کاش ای کاش
omid_d2 آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 7 تشکر کرده اند از شما omid_d2 برای ارسال این پست سودمند:
amint (۲۴-۰۲-۱۳۹۳), Artavil offroad (۳۱-۰۶-۱۳۹۱), Farzin Power (۱۰-۰۷-۱۳۹۱), Mehdi3047 (۱۴-۰۲-۱۳۹۲), roli (۱-۰۹-۱۳۹۱), sjavanrooh (۲۲-۱۰-۱۳۹۱), viper7 (۱-۰۷-۱۳۹۱)
قدیمی ۳۱-۰۶-۱۳۹۱, ۱۹:۳۴   #142
Artavil offroad
مدیر انجمن
 
آواتار Artavil offroad
 
تاریخ عضویت: ارديبهشت ۱۳۹۱
موقعیت: Artavil
ارسالها: 4,185
تشکر: 26,293
تشکر شده 25,319 بار در 4,238 پست
Artavil offroad ارسال پیام توسط یاهو به
پیشفرض

نقل قول:
ارسالی توسط omid_d2 مشاهده موضوع
سلام دوستان
ممنون از نظراتتون اقا ناصر اقا امیر رضا و.....
وقتی یه هفته با بد شانسی شروع بشه تا اخرش همین جوری بد شاننسی میاری
قبل مسابقه به همه گفتم شانس نمی خوام ولی بد شانسی نیارم مقام میارم
حالا شما ببینین چنتا بد شانسی اوردم
تا دیروز ماشینم هیچ موردی نداشت
امروز صبح ساعت 7 که روشن کردم دنده ها بعد 2 کیلومتر قاطی کردن موتور شروع به دود کردن شدید کرد
همین جوری رفتیم تا لاهیجان
اونجا با چن تا از دوستان شروع کردیم به باز کردن دسته دنده 2 ساعت ور رفتیم تا درست شد
قبلش که فکر میکردم دیگه درست نمیشه رفته بودم انصراف داده بودم دوباره رفتم پس گرفتم بعد روشن کردمش دیدم 3 کار میکنه و پلاتین خال زده
دوباره رفتم گفتم اسممو بخونین اخر از همه
پلاتینو عوض کردم و بلاخره شرکت کردم دودوره پیستو با یه تایمه فوق الاده داشتم تموم میکردم که 10 متری خط پایان (بدون بزرگنمایی)واقعا 10 متری خط پایان بخاطر در اومدن اسنورکل بخاطر برخورد با زمین تو مسیر اب وارد کاربراتور شد وماشینم خاموش شد فقط 10 متر مونده بود اقای روشن و ناصر جان شاهدن
خیلی اعصابم داغونه بعدن براتون عکس ها رو میزارم
داش امید تنت سلامت دادا فدای یه تار موت مهم مقام نیست مهم معرفته تجربست عشقه!!
که تو همش نمرت 20 دادا بیست
http://www.4x4iran.com/showthread.php?t=3831
دادا پست هفتم رو بخون وسط جنگل بدور از هرگونه آبادی ببین چه بد بیاریی آوردیم!!
__________________
شهر من آرتاویل:
[/COLOR]
http://www.aparat.com/v/OZSzT

[/SIZE][/SIZE]
Artavil offroad آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 6 تشکر کرده اند از شما Artavil offroad برای ارسال این پست سودمند:
amint (۲۴-۰۲-۱۳۹۳), Farzin Power (۱۰-۰۷-۱۳۹۱), niman8 (۹-۰۱-۱۳۹۲), omid_d2 (۳۱-۰۶-۱۳۹۱), roli (۱-۰۹-۱۳۹۱), viper7 (۱-۰۷-۱۳۹۱)
قدیمی ۳۱-۰۶-۱۳۹۱, ۲۳:۵۰   #143
omid_d2
عضو سایت
 
آواتار omid_d2
 
تاریخ عضویت: تير ۱۳۹۱
موقعیت: gilan
ارسالها: 1,384
تشکر: 6,397
تشکر شده 9,522 بار در 1,388 پست
پیشفرض

منم بخاطر مقام ناراحت نیستم بخاطر این همه بدشانسی توی این هفته ناراحتم اینم مزید بر علت شد
شانس منه والاه
__________________
ای کاش زندگی هم کمک داشت
ای کاش همه به حقشون برسن
ای کاش ای کاش
omid_d2 آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 6 تشکر کرده اند از شما omid_d2 برای ارسال این پست سودمند:
amint (۲۴-۰۲-۱۳۹۳), Artavil offroad (۲-۰۷-۱۳۹۱), Farzin Power (۱۰-۰۷-۱۳۹۱), Mehdi3047 (۲۷-۰۳-۱۳۹۲), roli (۱-۰۹-۱۳۹۱), viper7 (۱-۰۷-۱۳۹۱)
قدیمی ۱-۰۷-۱۳۹۱, ۰۲:۱۷   #144
viper7
عضو سایت
 
آواتار viper7
 
تاریخ عضویت: مرداد ۱۳۹۱
موقعیت: greenland
ارسالها: 756
تشکر: 2,569
تشکر شده 3,425 بار در 752 پست
پیشفرض

من که دورای تمرینیت رو دیده بودم، تا قبل از شکستن اسنورکول ، یعنی قبل از اینکه بزنی تو آب نفر اول بودی، اما بعد که زدی به آب فکر کنم مشکلی پیش اومد سرعتت کم شده بود، درسته؟
باز با این حال اگه از خط رد میشدی جزو 3تا بودی، کاش هول میدادیم ماشینو از خط رد میکردیم، 10 مترم نبوداا







...
ولی بیخیال امید،خودتو خیلی های دیگه میدونن که بدونه تردید خودتو ماشینت بهترین بودین، اگه هم قراره منتخب استان انتخاب بشه منطقیه که تو هم باشی. امیدوارم مسئولین خوب مسابقه رو دیده باشن
__________________

viper7 آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 4 تشکر کرده اند از شما viper7 برای ارسال این پست سودمند:
Artavil offroad (۲-۰۷-۱۳۹۱), Farzin Power (۱۰-۰۷-۱۳۹۱), omid_d2 (۱-۰۷-۱۳۹۱), roli (۱-۰۹-۱۳۹۱)
قدیمی ۱-۰۷-۱۳۹۱, ۱۷:۴۵   #145
amirreza_gh
عضو سایت
 
آواتار amirreza_gh
 
تاریخ عضویت: تير ۱۳۹۱
موقعیت: قزوین
ارسالها: 734
تشکر: 3,772
تشکر شده 3,694 بار در 718 پست
پیشفرض

هر شکستی مقدمه یه پیروزیه,این مسابقه هم فقط منطقه ای بوده,پس جای نگرانی نداره,با تجربه این شکستهاست که توی مسابقات بزرگ آدم مقام میاره!
amirreza_gh آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 4 تشکر کرده اند از شما amirreza_gh برای ارسال این پست سودمند:
Artavil offroad (۲-۰۷-۱۳۹۱), Farzin Power (۱۰-۰۷-۱۳۹۱), omid_d2 (۱-۰۷-۱۳۹۱), roli (۱-۰۹-۱۳۹۱)
قدیمی ۱-۰۷-۱۳۹۱, ۲۱:۰۵   #146
omid_d2
عضو سایت
 
آواتار omid_d2
 
تاریخ عضویت: تير ۱۳۹۱
موقعیت: gilan
ارسالها: 1,384
تشکر: 6,397
تشکر شده 9,522 بار در 1,388 پست
پیشفرض

سلام اقا امیر رضا و ناصر گل
واقعا ممنونم
بله همین امروز مطلع شدم که خوشبختانه منو برای شرکت تو مسابقات کشوری انتخاب کردن
همین جا باز هم از اقای روشن تشکر میکنم که با اینکه من تایمم ثبت نشد ولی منو انتخاب کردن
واسه کم شدن سرعت ماشینم یاتاقان زد بود رینگه روغنش هم ضعیف شده بود دود پشت ماشین هم ناشی از همین قضیه بود
پلاتینم هم خال زده بود که همون جا عوض کردم
شکستن اسنورکل هم بخاطر برخورد با زمین و کشیدن اب به داخل کاربراتور هم مزید بر علت شد حالا با اینهمه بدشانسی میخواستی کند نشه داداش
منم از این شکست (اگه اسمشرو بشه گذاشت شکست)درس بزرگ گرفتم و
از امروز دوباره به فکر کلی تغییرات واسیه مسابقات کشوری هستم احتمالا یه موتور یا یه کاربراتور دیگه میبندم
هواکشم که حتما با پیچ و مهره میبندم
حالا براتون عکس میزارم
__________________
ای کاش زندگی هم کمک داشت
ای کاش همه به حقشون برسن
ای کاش ای کاش
omid_d2 آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 6 تشکر کرده اند از شما omid_d2 برای ارسال این پست سودمند:
amint (۲۴-۰۲-۱۳۹۳), Artavil offroad (۲-۰۷-۱۳۹۱), Farzin Power (۱۰-۰۷-۱۳۹۱), Mehdi3047 (۱۴-۰۲-۱۳۹۲), roli (۱-۰۹-۱۳۹۱), viper7 (۱-۰۷-۱۳۹۱)
قدیمی ۲-۰۷-۱۳۹۱, ۰۱:۱۴   #147
Artavil offroad
مدیر انجمن
 
آواتار Artavil offroad
 
تاریخ عضویت: ارديبهشت ۱۳۹۱
موقعیت: Artavil
ارسالها: 4,185
تشکر: 26,293
تشکر شده 25,319 بار در 4,238 پست
Artavil offroad ارسال پیام توسط یاهو به
پیشفرض

دادا منتظرییم
__________________
شهر من آرتاویل:
[/COLOR]
http://www.aparat.com/v/OZSzT

[/SIZE][/SIZE]
Artavil offroad آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 4 تشکر کرده اند از شما Artavil offroad برای ارسال این پست سودمند:
Farzin Power (۱۰-۰۷-۱۳۹۱), niman8 (۹-۰۱-۱۳۹۲), roli (۱-۰۹-۱۳۹۱), viper7 (۲-۰۷-۱۳۹۱)
قدیمی ۲-۰۷-۱۳۹۱, ۰۸:۱۱   #148
amirreza_gh
عضو سایت
 
آواتار amirreza_gh
 
تاریخ عضویت: تير ۱۳۹۱
موقعیت: قزوین
ارسالها: 734
تشکر: 3,772
تشکر شده 3,694 بار در 718 پست
پیشفرض

برای اسنورکل هم میشه از شلنگ لاستیکی سراسری استفاده کرد به این صورت که از روی کاربرات تا بالای سقف یک تکه باشه و زانویی و چیز دیگه نخواد.
amirreza_gh آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 3 تشکر کرده اند از شما amirreza_gh برای ارسال این پست سودمند:
Farzin Power (۱۰-۰۷-۱۳۹۱), omid_d2 (۲-۰۷-۱۳۹۱), roli (۱-۰۹-۱۳۹۱)
قدیمی ۲-۰۷-۱۳۹۱, ۲۱:۴۱   #149
omid_d2
عضو سایت
 
آواتار omid_d2
 
تاریخ عضویت: تير ۱۳۹۱
موقعیت: gilan
ارسالها: 1,384
تشکر: 6,397
تشکر شده 9,522 بار در 1,388 پست
پیشفرض

مرسی مصطفی جان یه سری عکس ها تو قسمت مسابقات وایپر (ناصر ) گذاشته که کامل توضیح داده دوستای من انقدر درگیره من بودن دیگه عکس نگرفتن
مرسی اقا امیر رضا از راهنمایی اما اون جوری که ماشین من کشیده شد رو زمین اگه کامل هم یکسره بود از سر کاربراتور در میومد
Attached Thumbnails
جهت مشاهده تصویر واقعی کلیک کنید

نام:	vk2d560t6476s21yzgfd.jpg‏
بازدید:	997
اندازه:	99.8 کیلوبایت
شناسه:	28953   جهت مشاهده تصویر واقعی کلیک کنید

نام:	76h6a3q78frjy7tjsgrv.jpg‏
بازدید:	85
اندازه:	39.0 کیلوبایت
شناسه:	28954   جهت مشاهده تصویر واقعی کلیک کنید

نام:	vr2bl6hm6wguhx2y26zd.jpg‏
بازدید:	89
اندازه:	51.4 کیلوبایت
شناسه:	28955  
__________________
ای کاش زندگی هم کمک داشت
ای کاش همه به حقشون برسن
ای کاش ای کاش
omid_d2 آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 5 تشکر کرده اند از شما omid_d2 برای ارسال این پست سودمند:
amint (۲۴-۰۲-۱۳۹۳), ashkan.Jeepi (۳-۰۱-۱۳۹۲), Farzin Power (۱۰-۰۷-۱۳۹۱), Mehdi3047 (۱۴-۰۲-۱۳۹۲), roli (۱-۰۹-۱۳۹۱)
قدیمی ۳-۰۷-۱۳۹۱, ۱۴:۳۱   #150
omid_d2
عضو سایت
 
آواتار omid_d2
 
تاریخ عضویت: تير ۱۳۹۱
موقعیت: gilan
ارسالها: 1,384
تشکر: 6,397
تشکر شده 9,522 بار در 1,388 پست
پیشفرض

بچه ها میخوام موتور ماشینمو باز کنم بطور کامل
نمی دونم اگه دوباره همین موتورو تعمییر کنم باز با توجه به فشاری که من میارم دوباره بشه همین
تو فکر تعویض موتور هم هستم کسی این کارو نکرده می خوام موتور نیسان پاترول ببندم چطوره
موتور 6 یا 8 دوست ندارم خیلی سنگین میشه جلو ماشین به ضریب گیربکس و دف هم نمی خوره
راجبه بستن یه کاربراتور قوی تر هم اگه کسی اطلاعاتی داره ممنون میشم
راجب بستن کاربرات لندرور 6 سیلندر اسپانیای کسی اطلاعات داره اصلا رو این موتور ارزش داره
لطفا جواب سلیقه ای ندید
من دارم تحقیق میکنم که بهترین نتیجه رو بگیرم
ممنون
__________________
ای کاش زندگی هم کمک داشت
ای کاش همه به حقشون برسن
ای کاش ای کاش
omid_d2 آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 3 تشکر کرده اند از شما omid_d2 برای ارسال این پست سودمند:
Farzin Power (۱۰-۰۷-۱۳۹۱), Mehdi3047 (۱۴-۰۲-۱۳۹۲), roli (۱-۰۹-۱۳۹۱)
پاسخ

امکانات
حالات نمایش

قوانین ارسال
نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
نمی توانید نوشته خود را ویرایش کنید

BB code فعال
Smilies فعال
[IMG] فعال
HTML غیرفعال
Forum Jump




ساعت: ۰۰:۴۴ بوقت GMT +3.5

Powered by: vBulletin Version 3.8.7
Copyright © 2000-2006 Jelsoft Enterprises Ltd.

vBFarsi Language Pack Version 4.0 beta1