سفر به اروپا


برای اطلاع از آخرین تور ها مشخصات خود و خودروی خود را به شماره 09192160060 sms نمایید.
آخرین اخبار گروه

برگشت   سایت تخصصی دودیفرانسیل ها، تورهای گردشگری و ورزشی > انجمن پاترولی ها > نگهداری از پاترول و مسائل آن

توجه

پاسخ
قدیمی ۲-۰۶-۱۳۹۰, ۰۱:۴۲   #911
ramesh
Junior Member
 
آواتار ramesh
 
تاریخ عضویت: مرداد ۱۳۹۰
موقعیت: ارومیه
ارسالها: 28
تشکر: 3
تشکر شده 22 بار در 14 پست
پیشفرض

نقل قول:
ارسالی توسط deanjimbooom مشاهده موضوع
با سلام خدمت حسین آقا
بنده پاترولی 77 مشکی نقره ای 4 سیلند 79000 تا کارکرده تو دوزی پاجروئی که توی این سایت برای فروش با این آی دی گذاشته بودن رو خریدم ماشین بدی نیست فقط چند تا مشکل داره که میخواستم ازتون راهنمائی بگیرم 1)تکان زیاد به نظرم کمک هایش فابریک قدیمی هستن تعویض شون برام چقدر هزینه دارد 4 تا انگاری بایستی فنر شمش هایش هم باز بشود بادگیری و گازوئیل زده بشه 2)روغن ریزی داره هم زیره گیر بکس فکر کنم کاسه نمدشه هم توی موتور بالاتر از ***** روغن رو خیس کرده3)راجع به مگنت میگوئید هزینش چقدره؟درست انجام بدم یا نه چون خودش به نظرم موتورش سالمه 4)در کل یک رنگ کامل نیاز داره زیر آفتاب سوخته در ضمن جای باتری تو موتور هم رنگش تاول زده سولفات مال شده.
در کل اگر شما ساکن تهران هستید من مزاحمتون بشم برام ببینید که این کهر های ضروری و نرم کننده چقدر هزینه و زمان میخواد ممنون میشوم
با تشکرمن سمت یافت آباد هستم.
حسین آقا منم همین مشکلو دارم . قبلا تو تی تی که بودم یه بلیزر داشتم که حالا یه پاترول 4 در خریدم مشکل دوستمون که بالا گفته مشکل من هم هست . رنگ ماشین آفتاب سوخته شده و در ضمن روغن ریزی هم داره که ظاهرا باید از کاسه نمد باشه ضمنا در مورد مگنوئیت و کمک هم یه خلاصه راهنمایی و نتیجه گیری از کل بازسازی آقا سعید بفرمایید تا استفاده کنیم خیلی ممنون می شم. می خوام رنگش خوب بشه در ضمن نمی خوام اون فابریکی رنگش از بین بره و همه بگن ماشین تمام رنگه . چیکار می تونم بکنم. ضمنا منم می خوام مثل اقا سعید یک ماشین تک بسازم و ایشالا عکساش رو هم می ذارم. فعلا که ماشین خیلی سرپاست ولی از نظر ظاهری خیلی بی کلاس و جواده . خودم هم الان در شهرستان ارومیه هستم و به مرز نزدیک و این امتیاز را دارم که از عراق خیلی از وسایلی را که گیر نمی آد پیدا کنم . دوستان تو رو خدا کمکم کنید مخلصتان هستم . یه بلیزر خریدم تا دوتا یکیش کنم که متاسفانه نشد و لو رفت چون منطقه کوچیکه . حالا هم با کلی جریمه و ... حالا از خیرش گذشته ام و چسبیدم به پاترول . دو روزه که خریدمش و تو این دو روز همه شبا را نشستم و کل این فروم را از صفحه یک تا همین صفحه خوندم ولی بازم خیلی جاها جواب و نتیجه گیری نهایی ابراز نشده و نتیجه گیری به عهده خواننده گذاشته شده . خواهشا راهنمایی ام کنید.
ramesh آفلاین است   پاسخ با نقل قول
تشکرها از این نوشته :
ali111 (۲-۰۶-۱۳۹۰)
قدیمی ۲-۰۶-۱۳۹۰, ۰۷:۳۹   #912
Hossein
مدیرکل سایت
 
آواتار Hossein
 
تاریخ عضویت: اسفند ۱۳۸۸
موقعیت: تهران
ارسالها: 2,818
تشکر: 1,618
تشکر شده 21,185 بار در 2,401 پست
Hossein ارسال پیام توسط یاهو به
پیشفرض

دوستان عزیز خوش آمدید
تیم بازسازی و تیونیگ سایت در خدمت همه دوستان عزیز هست و آماده ایم تمامی خدمات را ارئه بدیم
از نرمی تضمینی برای پاترول و هر دودیفرانسیل دیگر تا رنگ ،اتاق ،تعمیرات فنی ،شیشه های برقی ،آئینه ها و ... همه و همه را انجام میدهیم.
می توانید تماس بگیرید و یا تشریف بیاورید دفتر حضوری در خدمت باشیم.
__________________
يزدان را سپاس
___________

بازسازي خودورهاي دوديفرانسيل و كلاسيك ،تعمیرات و خدمات فنی تمامی خودروهای دودیفرانسیل ،فروش انواع وينچ ،جك هاي ليفت و تجهيزات آفرود،شیشه برقی پاترول+کمک فنرگازی،کمک فنر تمامی خودروها ، سری جدید،تعداد محدود،شيب سنج و ارتفاع سنج ،اينورتور 12 به220 ،كيت ارتفاع ،شمع هاي ايريديوم و پلاتينيوم سري جديد ،انواع روغن هاي اصل امريكايي :


تمامی محصولات و ادوات آفرود ،سفر ،کمپینگ در:

فروشگاه 4x4iran

اتوبان رسالت - مجتمع تجاری دنیای نور - ط اول - واحد 25
از 9 صبح تا 21 حتی روزهای تعطیل


09192160060


Hossein آفلاین است   پاسخ با نقل قول
تشکرها از این نوشته :
ali111 (۵-۰۶-۱۳۹۰)
قدیمی ۵-۰۶-۱۳۹۰, ۱۹:۵۲   #913
ramesh
Junior Member
 
آواتار ramesh
 
تاریخ عضویت: مرداد ۱۳۹۰
موقعیت: ارومیه
ارسالها: 28
تشکر: 3
تشکر شده 22 بار در 14 پست
پیشفرض

حسین آقای گل ؛ عزیزی . من پاترولی که خریدم یه پاترول فابریک تمام عیاره . حدودا وقتی خریدم 12000 تا کارکرده بود که حالا شده 14000 تا مدل 76 هستش و خیلی سرپا . صاحب قبلیش صاحب قدیمی ترین نمایندگی سایپا تو ارومیه بود که حدود ده سال فقط به قول خودش ماشینو تک استارت زده بود و تو سالن نمایندگی یه دور کوچولو زده بود. بعضی روزها هم تا وسط شهر رفته و برگشته بود. ماشین از ارومیه تا وقتی من خریدم خارج نشده بود که حالا توسط بنده دو بار به تبریز رفته و برگشته . بخدا کل صفحات فروم را از اول تا اینجا دو سه بار خوندم ولی هنوز اونی که باید به دستم نیومده . سوالامو یک یک می پرسم تا ایشالا تو اولین فرصت خدمت برسیم بلکه قبول زحمت نموده و یه دست نوازشی به سر و گوش این رخش بکشین. سوال اول : ماشین پاترول به این کیفیت را که تا حالا موتورش باز نشده ، آیا به صلاح هستش که مگنوئیتش کنیم یا نه . لازم به ذکر است که فقط سه بار پلاتین عوض کرده که یک بارش رو خودم عوض کردم . و پلاتین اصلی اش هنوز تو لوازم جانبی اش موجود هست و خیلی تمیزه و فقط یه خال کوچولو داشت. اول این سوال را جواب بفرمایید تا سوال بعدی مزاحم بشم
ramesh آفلاین است   پاسخ با نقل قول
تشکرها از این نوشته :
ali111 (۵-۰۶-۱۳۹۰)
قدیمی ۵-۰۶-۱۳۹۰, ۲۱:۴۴   #914
ali_70
کاربران اخراج شده
 
آواتار ali_70
 
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۸۹
موقعیت: ایران
ارسالها: 2,207
تشکر: 2,574
تشکر شده 5,062 بار در 1,588 پست
پیشفرض

دوست عزیز ،لطف کنید یک پیج جدید در قسمت گالری تصاویر پاترول باز کنید و عکس ها و مطالب پاترولتون رو در اون قرار دهید.اینجوری دوستان بیشتری می تونند نظر بدهند.
باتشکر
ali_70 آفلاین است   پاسخ با نقل قول
تشکرها از این نوشته :
mk1 (۱۳-۰۸-۱۳۹۰)
قدیمی ۱۱-۰۶-۱۳۹۰, ۱۰:۰۹   #915
Moheb
عضو سایت
 
آواتار Moheb
 
تاریخ عضویت: شهريور ۱۳۹۰
موقعیت: قم
ارسالها: 92
تشکر: 78
تشکر شده 244 بار در 63 پست
Moheb ارسال پیام توسط یاهو به
پیشفرض

دوست خوبم
یه جا خوندم بجای فن برقی میتونی از فنکلاچ سافاری استفاده کنی که توی دور 3000 به بالا قطع میکنه و کسی که استفاده کرده خیلی راضی بوده . فن برقی اسپرو رو باید بری از شوش تهیه کنی . لوارم اسپرو خیلی وقته نایابه .
در خصوص گیربکس 6 دنده باید بگم
اولا توی ایران هم وقتی با سرعت 100 میری پلیس نگهت میداره میگه میدونم قصد داشتی 140 بری و بعدشم جریمت میکنه . پس پرا گیربکس سرعتی ؟
دوما مطلب زیر رو واست کپی کردم که فکر کنم دست نوشته آقا حسین باید باشه ! با اجازه :

گیربکس 6 دنده،خوب یا بد؟
گیربکسی که باید تهیه کنید گیربکسهای استوک و اکثرا تعمیر شده نیسان سافاری هستن که عموما از عراق دبی و افغانستان میرسن و بسته به تمیز بودنشون از 600 الی 800 هزار تومن قیمت دارن، همه چیزشون و حتی جای پیچهاشون با هم یکیه ولی برای نصب روی پاترول باید گاردان عقب کوتاه و گاردان جلو بلند بشن،، کلا با تمام اجرتها یه گیربکس تمیز (که کم گیر میاد) یه تومنی آب میخوره، البته اگر خودتون قطعه شناس و دست به آچار باشین که هزینه خیلی پایین میاد.
پس آیا ارزش دارد؟ بستگی به نوع استفاده شما دارد اگر همشه در جاده و سرعت بالا هستید حتما از گیربکس 6 دنده استفاده نمایید والی ارزش این همه خرج را ندارد.
ضرایب دنده گیربکس 6 دنده از فواصل وروانی بهتری نسبت به گیربکس فابریک برخوردارن، ضمن اینکه توی جاده های کفی و با سرعتهای حدود 120 کیلومتر سلامت گوشهای شما حفظ میشه!دور موتور نزدیک به 1500 تا کم میشه ...
دوستان میگن گیربکس آکبند و ... میتونم به جرات بگم اغراق است و تقریبا گیربکس ها رو که میارن 2 تا یکی تعمیر میکنن و جمع میکنند،در مورد لوازمم بگم اگر مشکلی برای گیربکس 6 دنده شما پیش بیاد ابدا لوازمی تو ایران پیدا نمیشه و تقریبا تعمیرش نزدیک به 400-500 تقریبا خرج خواهد داشت!!
__________________
اگر سنباد پاترول داشت کل دنیا رو با یه شلوار کُردی دور نمیزد !
Moheb آفلاین است   پاسخ با نقل قول
قدیمی ۱۲-۰۶-۱۳۹۰, ۱۲:۰۶   #916
S70
عضو سایت
 
آواتار S70
 
تاریخ عضویت: بهمن ۱۳۸۹
موقعیت: سجاد از شيراز
ارسالها: 161
تشکر: 900
تشکر شده 367 بار در 114 پست
S70 ارسال پیام توسط یاهو به
پیشفرض

سلام.هفته گذشته من هم رفتم فن ماشین رو برقی کردم.فن کلاچ و پروانه ماشین رو برداشتم و فن اصلی 206 نو گذاشتم البته دیاق فابریک رو باز نکردم چون همه مردونگی فن برقی به داشتن دیاق هست و فشنگی آب روی رادیاتور نصب کردم که فن و فشنگی و ... حدود 80 تومن و 30 تومن هم دستمزدش شد که البته ارزششو داشت و ماشین خیلی کم صداتر شد (خصوصا در حرکت و سرعتهای بالا)و مصرف هم کمتر شده و شتاب هم خیلی بهتر شده.در کل مزایاش خیلی بیش از هزینه ای هست که میکنید.اطمینان داشته باشید. عکسها و توضیحات کاملتر رو براتون میذارم.تندرست باشید.
S70 آفلاین است   پاسخ با نقل قول
تشکرها از این نوشته :
ali111 (۱۲-۰۶-۱۳۹۰)
قدیمی ۱۲-۰۶-۱۳۹۰, ۲۰:۱۵   #917
Hossein
مدیرکل سایت
 
آواتار Hossein
 
تاریخ عضویت: اسفند ۱۳۸۸
موقعیت: تهران
ارسالها: 2,818
تشکر: 1,618
تشکر شده 21,185 بار در 2,401 پست
Hossein ارسال پیام توسط یاهو به
پیشفرض

نقل قول:
ارسالی توسط s70 مشاهده موضوع
سلام.هفته گذشته من هم رفتم فن ماشین رو برقی کردم.فن کلاچ و پروانه ماشین رو برداشتم و فن اصلی 206 نو گذاشتم البته دیاق فابریک رو باز نکردم چون همه مردونگی فن برقی به داشتن دیاق هست و فشنگی آب روی رادیاتور نصب کردم که فن و فشنگی و ... حدود 80 تومن و 30 تومن هم دستمزدش شد که البته ارزششو داشت و ماشین خیلی کم صداتر شد (خصوصا در حرکت و سرعتهای بالا)و مصرف هم کمتر شده و شتاب هم خیلی بهتر شده.در کل مزایاش خیلی بیش از هزینه ای هست که میکنید.اطمینان داشته باشید. عکسها و توضیحات کاملتر رو براتون میذارم.تندرست باشید.
امیدوارم خوب بهت جواب بده اما به نظرم تو سربالایی ها با مشکل مواجه خواهی شد....
__________________
يزدان را سپاس
___________

بازسازي خودورهاي دوديفرانسيل و كلاسيك ،تعمیرات و خدمات فنی تمامی خودروهای دودیفرانسیل ،فروش انواع وينچ ،جك هاي ليفت و تجهيزات آفرود،شیشه برقی پاترول+کمک فنرگازی،کمک فنر تمامی خودروها ، سری جدید،تعداد محدود،شيب سنج و ارتفاع سنج ،اينورتور 12 به220 ،كيت ارتفاع ،شمع هاي ايريديوم و پلاتينيوم سري جديد ،انواع روغن هاي اصل امريكايي :


تمامی محصولات و ادوات آفرود ،سفر ،کمپینگ در:

فروشگاه 4x4iran

اتوبان رسالت - مجتمع تجاری دنیای نور - ط اول - واحد 25
از 9 صبح تا 21 حتی روزهای تعطیل


09192160060


Hossein آفلاین است   پاسخ با نقل قول
قدیمی ۱۸-۰۶-۱۳۹۰, ۱۶:۰۹   #918
ali_70
کاربران اخراج شده
 
آواتار ali_70
 
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۸۹
موقعیت: ایران
ارسالها: 2,207
تشکر: 2,574
تشکر شده 5,062 بار در 1,588 پست
پیشفرض

اینجا چقدر خاک گرفته.
پس کو صاحب تاپیک؟؟؟
ali_70 آفلاین است   پاسخ با نقل قول
تشکرها از این نوشته :
mk1 (۳۱-۰۶-۱۳۹۰)
قدیمی ۱۹-۰۶-۱۳۹۰, ۱۵:۱۶   #919
almator
عضو سایت
 
آواتار almator
 
تاریخ عضویت: شهريور ۱۳۹۰
موقعیت: خمین
ارسالها: 43
تشکر: 0
تشکر شده 26 بار در 20 پست
Thumbs up

بسیار ممنان از این تاپیک هر 92 صفحه به دردم خورد عالی بود سرفراز باشید تمام افرادی که تو این تاپیک زحمت کشیدید
almator آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 2 تشکر کرده اند از شما almator برای ارسال این پست سودمند:
mk1 (۳۱-۰۶-۱۳۹۰), paya (۳۱-۰۶-۱۳۹۰)
قدیمی ۲۱-۰۶-۱۳۹۰, ۱۲:۰۷   #920
ramesh
Junior Member
 
آواتار ramesh
 
تاریخ عضویت: مرداد ۱۳۹۰
موقعیت: ارومیه
ارسالها: 28
تشکر: 3
تشکر شده 22 بار در 14 پست
پیشفرض

سلام به برو بچه های خوب. حسین آقا من هفته پیش با پاترول اومدم تهران. راستشو بخواهید یه ماشین سواری دیگه دارم که ایندفعه را چون خودم تنها بودم دل به دریا زدم و گفتم با پاترول برم و امتحانش کنم . اولا که تو اتوبان از 120 و 130 بالاتر نرفت با اینکه شمع و پلاتین نو همون روز عوض کرده بودم. ولی تو سرعت صد به بالا وقتی بهش گاز می دادی ماشین خفه می کرد. که فکر کنم برای اینکه مصرف سوخت پایین بیاد یه کاری کردن زیاد گاز نخوره که نمی دونم چیکار کردن. بالاخره به تهران که رسیدم صبح ساعت نه صبح بود. تو اتوبان آزادگان تو ترافیک یه دفعه یه تقی صدا کرد و من فکر کردم تسمه پاره کرده و نگه داشتم و دیدم که پروانه شکسته و دو سه پره اش نیست. رفتم همینجوری تا عوارضی قم تهران. اونجا یه امداد خودرو هستش که سی تومن ازم گرفت و رفت از باقرآباد یه پروانه گرفت 16 تومن و اومد انداخت روش . و من فرداش که برگشتم ارومیه ماشین یکی دو روز سالم بود باز دیروز تو خیابون محلمون همین که اومدم حرکت کنم پروانه خورد شد. رفتم یه پروانه بگیرم و گفتم که هی خورد می کنه. یارو لوازم یدکیه رفیقمه با مکانیک صحبت کرد گفت که باید اتومات پروانه ات خراب باشه یکی اصلیشو داد بهم 42 هزار تومن . اومدم تو خونه نگاه کردم دیدم که اون اتوماتی که رو ماشینه یه فنر کوچیک خلاص کن داره پشتش که اونو نداره و با مکانیک هم صحبت کردم گفت که همون بوده که تو دور بالا چون پروانه خلاص نمی شده و یه سره کار می کرد برا همین خورد می کرد . ضمنن در مورد فن برقی هم با همون مکانیک صحبت کردم مکانیک خیلی واردیه گفت که خوبه ولی اولا که به درد منطقه ما نمی خوره چون تو زمستون وقتی تو شب بخوایی تو جاده رانندگی کنی و بخاری و چراغ و احتمالا ضبط ماشین روشن باشه دیگه فن از کار می افته . ضمن آنکه گفت که تو سربالایی و کلا آفرود فن برقی کم می آره . من که به گفته هاش اعتماد می کنم چون واقعا نشون داده که وارده . حالا نمی دونم نظر اساتید چیه . خواهشا نظر بدن استفاده کنیم. واقعا موندم که چیکار کنم همون اتومات اصلی خودش رو با پروانه ایرانی بندازم روش که حدود چهل و هشت هزار تومن برام آب خورده یا اینکه فن برقی به قول رفیقمون دویست و شش براش نو بندازم که به فرموده دوستمون اس هفتاد ، یه صدو ده تومنی خرج کنم و خیال خودم رو راحت کنم. حسین آقا نظر شما هم فکر کنم فن فابریکش باشه نه؟ ضمنن دوستان که می گن صدای ماشین رو کم می کنه ، من که با صدای ماشینم مشکلی ندارم . به نظرم هم پاترول بایدم صداش زیاد باشه . دیگه نمی دونم چرا باید صداشو کم کنیم.
ramesh آفلاین است   پاسخ با نقل قول
تشکرها از این نوشته :
ARASH-P (۲۸-۰۱-۱۳۹۱)
پاسخ

امکانات
حالات نمایش

قوانین ارسال
نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
نمی توانید نوشته خود را ویرایش کنید

BB code فعال
Smilies فعال
[IMG] فعال
HTML غیرفعال
Forum Jump




ساعت: ۱۲:۱۸ بوقت GMT +3.5

Powered by: vBulletin Version 3.8.7
Copyright © 2000-2006 Jelsoft Enterprises Ltd.

vBFarsi Language Pack Version 4.0 beta1